K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Strona Podmiotowa PARPA
Strona Podmiotowa PARPA
BIP.gov.pl

    INFORMACJA O KONTAKTACH Z KLIENTAMI ZEWNĘTRZNYMI

    W okresie od dnia 1 lipca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do 30 czerwca 2016 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     

    W okresie od dnia 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Piotr Kalmus
    Publikacja dnia: 07.02.2018
    Podpisał(a): Krzysztof Brzózka
    Dokument z dnia: 07.02.2018
    Dokument oglądany razy: 16074
Strona Podmiotowa Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych